lunes, 23 de diciembre de 2013

Tardes juntes!



Hola,Bones, ja torno a estar per aqui, primer que tot, demanar-vos disculpes perquè no sabia bé com funcionava el bloc, i pensava que havia pujat fotos però ara m'acabo d'adonar que no, per això pujo un collage de fotos, de totes les quedades amb la meva mentorada.


El primer contacte amb la meva mentorada i la seva família va ser a la festa d'inici preparada per l'Ajuntament de Lloret de Mar, ens la passem molt bé ia partir d'aquí és que va començar la gran experiència.


Després de la festa d'inici vam decidir quedar tots els mentors per anar a la bolera i trencar una mica el gel, amb la meva mentorada a més de divertir-nos molt, ens vam conèixer una mica més.







                                                                             

A la setmana següent vam tornar a quedar i vam decidir anar a berenar i fer una mica el programa del que fariem en aquests mesos que estarem juntes.

Avui Hem Anat al cinema a ver una pel · lícula que li feia molta il · lusió al meu mentorada, va ser una tarda molt divertida.

He de dir-vos que m'està agradant molt aquesta experiència.

Jennifer

No hay comentarios:

Publicar un comentario